فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: بسیجی باید میدان‌دار، بااخلاق، عالم و دین‌دار باشد، امروز بسیجیان ما مقاومند و به‌سوی قله معنویت حرکت می‌کنند و در برابر ظلم و ظالم می‌ایستند.
کد خبر: ۹۵۵۸۱۳۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، سرهنگ دوم پاسدار مرتضی نظری در مراسم نمایش بزرگ اقتدار بسیجیان که در مصلی نمازجمعه فریمان برگزار شد اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری جوان بسیجی باید آن‌چنان خود را بسازد که مثل شمعی دیگران را به خود جذب کند.

 وی افزود: بسیجی در همه عرصه‌ها، زمان‌ها، مکان‌ها و موضوعات میدان‌دار است .

 نظری ضمن تأکید بر اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: امروز یکی از مهم‌ترین عرصه‌های حضور بسیجیان در میدان جهاد تبیین است. عرصه جهاد تبیین واجب عینی فوری و قطعی است و نباید مورد تأخیر قرار گیرد.

 وی اعلام کرد: دشمنان در حال تلاش برای تحریف پیشرفت انقلاب هستند و ما وظیفه داریم در این میدان حضور داشته باشیم و با بیان دست آوردهای انقلاب در میان اقشار جامعه اثرگذار باشیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان خاطرنشان کرد: اوضاع امروز جامعه از صدر انقلاب پیچیده‌تر است، امروز شاهدیم که عده‌ای از مدعیان انقلابی‌گری برخلاف انقلاب و مصالح کشور در حرکتند و ما وظیفه داریم به برچسب انقلابی‌گری‌شان توجه نکنیم و به آنچه عمل می‌کنند توجه کنیم، به عبارتی گول ظاهر انقلابی‌شان را نخوریم .

 وی در ادامه تصریح کرد: برخی از خواص در جامعه، منفعت‌طلب هستند و باعث انحراف در انقلاب می‌شوند، باید مواظب این به‌ظاهر خواص باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان اذعان داشت: نظام و انقلاب مقاطع خاص و حساس دارد، یکی از مقاطع خاص و حساس پیش رو" انتخابات" است، باید باتوجه‌به تلاش دشمن در به ورود به موضوع انتخابات ما هم پای‌کار باشیم.

 وی گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در امر انتخابات، تلاش برای حضور حداکثری و مشارکت‌دادن مردم و ترغیب افراد جامعه در امر انتخابات است؛ این یک تکلیف است. تأمین سلامت و امنیت انتخابات یکی دیگر از تکالیفی برشمرده می‌شود که بر عهده سپاه و بسیج گذاشته شده است.

نظری به موضوع ارتباط با ولی‌امر و امام‌زمان (عج) اشاره کرد و توضیح داد: دشمن تلاش دارد در سه موضوع (ارتباط با ولایت، اطاعت از ولایت و مودت با ولایت) به مقابله برخیزد. دشمن امروز مودت ما را نسبت به ولایت‌فقیه و امام‌زمان (عج) نشان گرفته و به دنبال کم‌رنگ کردن مودت و در هدف غایی برای ازبین‌بردن ولایت تلاش می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان در پایان با اشاره به جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه گفت: امروز جبهه حق در اوج اقتدار قرار دارد و این از وعده‌های الهی است و خداوند به صابرین و کسانی که از حق دفاع می‌کنند وعده پیروزی داده است .

 گفتنی است؛ در این مراسم تعدادی از بسیجیان نمونه شهرستان با حضور مسئولین مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار